Stavanger Strikkefestival

 

Strikkekaféer

Stavanger Strikkefestival skal bringe strikkere sammen. Strikkekaféene er én arena for å treffe nye strikkevenner!

I forbindelse med Strikkefestivalen i Stavanger tilbyr vi 5 strikkekafeer.

Tirsdag 15.10 Mostun kl 17:00-20:00

Vi varmer opp til Strikkefestivalen – kom for å komme i festivalstemning og strikk litt sammen med andre som gleder seg til Stavanger Strikkefestival er i gang for fullt.

Lørdag 19:10 Clarion Hotell Stavanger 09:00-17:00 Strikkekafe for deg som strikker innom Strikkefestivalen, for deg som er travelt opptatt med masse kurs og foredrag og garnhandling. Kanskje du har tid å sette deg ned og strikke litt også? Få i deg litt mat kanskje? Vi strikker vel litt bedre med blodsukkeret under kontroll

Lørdag 19.10 Tante Emmas hus 11:00-17:00

Tante Emmas hus, med oversikt over Breiavatnet byr på kaffe og hjemmelaget mat Der finner du en roligere strikkekafe, om du trenger til det. Eller kanskje du bare må ut og lufte vettet litt, og ha litt strikkeforandring.

Søndag 20.10 Clarion hotell Stavanger kl 09:00-16:00

Kanskje skipper du frokosten hjemme for å komme rett til strikkekafeen? Clarion har i allefall mat og drikke, og en plass og strikke også på søndag.

Søndag 20.10. Tante Emmas hus 11:00-15:00

En liten søndagstur unna hotellet, finner du Tante Emmas hus. Nyt litt kaffe og en matbit, og strikk med en av de fineste utsiktene i byen.

© 2019 Stavanger Strikk og Drikk. Siden er snekret sammen av POENGET ER: